Kurs scrapbooking – jak zacząć na serio



DOŁĄCZ DO GRONA OSÓB ZARABIAJĄCYCH NA SCRAPBOOKINGU

Jesteś tutaj, ponieważ najprawdopodobniej interesuje Cię prowadzenie biznesu w branży scrapbookingowej.

Niezależnie od tego, czy chcesz założyć firmę i zająć się tylko pracą w obszarze scrapbookingu, czy chcesz łączyć swoją pracę na etat ze scrapem, czy też jesteś w jeszcze innej sytuacji zawodowej (np. wiesz, że za pół roku czy za rok będziesz podejmowała ważne decyzje życiowe i chcesz sprawdzić, czy stworzenie własnego biznesu jest czymś dla Ciebie)

WARTO ABYŚ NAUCZYŁA SIĘ FUNDAMENTALNYCH ZASAD PROWADZENIA BIZNESU,
PROMOWANIA, SPRZEDAŻY I WYCENY SWOJEJ PRACY.

Wiedza oraz umiejętności, które zdobędziesz w kursie, przydadzą Ci się także w innych obszarach życia.

Biorąc udział w kursie, nauczysz się, jak wyceniać swoje prace, gdzie i jak się promować, ustalisz swoją grupę docelową, nauczysz się tworzyć ofertę i stworzysz ją dla swojej inicjatywy biznesowej, a także dowiesz się jak organizować swój czas, by działać efektywniej.

Czy scrapbooking jest Twoją pasją i chcesz zacząć rozwijać swój biznes na serio?

Czy chcesz wiedzieć jak zbudować solidną markę, która da Ci satysfakcję, że robisz to, co kochasz i na tym zarabiasz?

Być może jednocześnie boisz się, czy sobie poradzisz: czy pomyślisz o wszystkim, czy znajdziesz klientów, czy będziesz potrafiła zorganizować pracę tak, aby mieć czas na realizowanie projektów scrapbookingowych, na zrobienie pięknych zdjęć, na promocję, sprzedaż, na szukanie nowych możliwości oraz oczywiście na rodzinę, dzieci, sport i odpoczynek…

Albo… myślisz może, że jeszcze nie pora, że jeszcze nie umiesz tworzyć tak pięknych prac, o jakich marzysz. Że jeszcze masz za mały fanpage, by ruszyć z miejsca. Że inni tworzą piękniejsze prace, gdzie Ci do nich… więc nie działasz na serio. Czekasz aż pojawią się kolejne lajki na Facebook’u (jeśli masz fanpage, bo może jeszcze go nie masz) – a ich jest jakoś tak mało. Umieszczasz posty, ale w sumie to nie wiesz, o czym pisać, bo innym to przychodzi z lekkością, a ty zasiadasz i nagle pojawia się pustka w głowie. Kolejny dzień nic nie opublikowałaś, ale to nic – jutro na pewno będzie lepiej. Ale nie – jutro jest podobnie.

Siedzisz i zastanawiasz się “Komu mogę sprzedać swoje kartki/albumy?”.

Przecież jesteś, tworzysz, dlaczego ci ludzie do Ciebie nie piszą z prośbą o zakup?

Przecież każdy może kupić kartkę i wręczyć ją bliskiej osobie.

Tyle jest ludzi, tylko dlaczego oni nie kupują u mnie?

Może jeszcze musisz poćwiczyć. Mijają dni, tygodnie i miesiące, a sytuacja nie za wiele się zmienia.

Nie jest tak czasami u Ciebie?

Jeśli powyższy opis trochę przypomina Ci Twoje doświadczenia
– czytaj dalej, ponieważ kurs, jaki przygotowałam, jest właśnie dla Ciebie.

Biznesowy Kurs Scrapbookingu realizuję raz na rok. Jest to kurs online, co oznacza, że otrzymujesz dostęp do platformy, gdzie po zalogowaniu się, pojawiają się lekcje kursowe.

W ramach kursu istnieje także grupa wsparcia (na Facebook’u). 

Kurs możesz nabyć w każdym momencie i przerabiać go samodzielnie – TUTAJ.

Podczas corocznej kampanii promocyjnej kursu, jest on o wiele tańszy. Warto korzystać 🙂

Przygotuj się odpowiednio do stworzenia swojej marki
– postaw na działania, które przyniosą efekty.

Tworzenie pięknych prac nie wystarcza

Żeby przebić się w gąszczu tysięcy pięknych prac, trzeba podejść do sprawy mądrze. Tylko co to oznacza? To oznacza, że musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swoje działania (grupa docelowa), a także powinnaś wiedzieć gdzie tych osób szukać.

Tego oraz wielu innych, biznesowo ważnych kwestii, nauczę Cię w moim kursie.

Jeśli zbudujesz solidne podstawy swojego biznesu – będziesz wiedziała co konkretnie powinnaś zrobić, by sprzedać określoną liczbę prac. Taką liczbę, jaką sobie zaplanujesz.
A zrobisz to w oparciu o konkretną analizę.

Nie jest to kurs, w którym uczę Ciebie suchej teorii, a później masz radzić sobie sama jak poukładać wszystkie elementy, składające się na Twój biznes.

Zamiast tego – krok po kroku przechodzę z Tobą wszystkie etapy tworzenia biznesu.


“Super kurs dla tych, co myślą o poprowadzeniu swojego biznesu na serio. Maksymalna dawka wiedzy przekazanej w czytelny i zrozumiały sposób. Eunika – konkretna, motywująca i inspirująca. Zawsze odpowiada na pytania i wspiera non stop. Polecam szczególnie tym, którzy nie wiedzą jak zacząć, a chcą, mają cele i chcą je zrealizować. Ten kurs odpowie Ci na pytanie, jak to zrobić. Reszta zależy od Ciebie. ”

Pracownia DecoDoris
Dorota
“To nie był przypadek:) Kurs był kolejnym krokiem w budowaniu swojej marki. Kolejnym kopem. Jestem pod wrażeniem jak można dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Są jeszcze tematy czarnej magii dla mnie, ale powoli małymi krokami przy takim wsparciu jakie daje Eunika wszystko jest możliwe!!!!!:) Dziękuję! Polecam każdemu kurs i nie tylko kurs, warsztaty, live, tekturki <3 Artemisji."
Paper Passion
Kaśka
“Decyzję o kursie podjęłam gdy tylko znalazłam o nim informację. Już wtedy miałam przeczucie, że tego potrzebuję i się nie myliłam! Kurs wspaniale segreguje wiedzę i nie narzuca wzorców – miałam wrażenie, że faktycznie sama tworzę swoją markę a nie robię to pod szablon 🙂 Ćwiczenia po każdym module są świetne, pozwalają otworzyć umysł na własne pomysły. Bardzo dobrym pomysłem są też spotkania live z Euniką – taka wspólna burza mózgów, która wyzwala nowe pomysły i od razu pozwala na skonfrontowanie ich z grupą i prowadzącą. Szczerze polecam kurs! Jeżeli chcesz zacząć ale nie wiesz jak, to jest to czego potrzebujesz. Po kursie jest tyle energii do działania, że nie wiadomo w co ręce wsadzić! ”

Nocny Scrapek Ola Borowska
Ola
“Cały kurs wzbogacił mnie o niezbędną wiedzę która pomoże mi w rozwoju biznesu. Kurs jest przygotowany w sposób przejrzysty i jasny. Ćwiczenia zawarte w kursie przygotowują do praktycznego działania w biznesie, to dzięki tym ćwiczeniom zdobywamy wiedzę która przygotowuje nas do prowadzenia biznesu. Polecam kura z czystym sercem. Kurs przygotował mnie teoretycznie i praktycznie do rozkręcenia biznesu.”
Martyna Piwko – MPart
Martyna
“Układ kursu nauczył mnie systematyczności ( a to zawsze było moją słabą stroną). Ogromna ilość motywacji, która trwa do dziś. Do tej pory bardzo opornie szło mi przerabianie materiałów, które otrzymywałam. Po przerobieniu kursu wracam do materiałów zawartych w nim, uzupełniam pomysłami… dzieje się magia, o której nawet nie śmiałam marzyć. Mam konkretne plany dotyczące strony internetowej, itd Polecam z całego serca, nawet osobom którym brakuje samozaparcia (takim jak ja). Jednak samo nic się nie zrobi, potrzebne jest duże zaangażowanie, ale naprawdę warto.”
Asia Kotlenga
“Cały kurs wzbogacił mnie o niezbędną wiedzę, która pomoże mi w rozwoju biznesu. Kurs jest przygotowany w sposób przejrzysty i jasny. Ćwiczenia zawarte w kursie przygotowują do praktycznego działania w biznesie, to dzięki tym ćwiczeniom zdobywamy wiedzę, która przygotowuje nas do prowadzenia biznesu. Polecam kura z czystym sercem. Kurs przygotował mnie teoretycznie i praktycznie do rozkręcenia biznesu.”
Simple – Anna Głowacka
Ania
“Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w kursie.
Pozwoliło mi to uporządkować wiele spraw.
Poszczególne moduły zwróciły mi uwagę na to co jeszcze mogę ulepszyć. Polecam innym dlatego, że jest w przystępnej formie i cenie. Z poszczególnych modułów zawsze można wyciągnąć dodatkowe wnioski lub zwrócić uwagę na sprawy o których wcześniej nie mieliśmy pojęcia. Wiedza przekazana jasno i konkretnie. Fajne ćwiczenia pobudzające do działania.”

MFArt Boutique
Magda
“Ten kurs był strzałem w dziesiątkę! Dużo świetnie usystematyzowanej wiedzy, przekazanej w przystępnej formie. Regularność modułów i wsparcie Euniki dają kopa do działania. Spokojnie można zaczynać biznes po takim kursie. Polecam ten kurs, zdecydowanie. Rozwiewa wątpliwości, zmusza do odpowiedzenia na wiele fundamentanych w biznesie pytań. Stawia kolejne pytania i wyzwania, de facto na bieżąco tworzy się swój biznes, krok po kroku.”
Papermade Anna Zegarzewska
Ania
“Polecam ten kurs z czystym sumieniem i nie tylko osobom, które chcą założyć działalność czy zajmować się scrapowaniem, ale każdemu kto chce coś zrobić dla siebie. Kurs ten jest ogromnym źródłem wiedzy, inspiracji i motywacji by ruszyć w końcu swoje 4 litery 😉 i zabrać się do działania.”

Przez Okienko
Ania Szajda
“Taki kurs polecam wszystkim, którzy chociaż troszkę myślą o swoim hobby – jako o pracy (dodatkowej lub też całoetatowej ). Kurs merytorycznie,technicznie i organizacyjnie był na wysokim poziomie. Zawsze wiedziałam,że mogę liczyć na pomoc Euniki. Moduły były bardzo wartościowe, ćwiczenia bardzo mądre. Jeszcze kilka razy będę wracała do kursu, bo jest dla mnie bardzo ważny. Chciałabym może w przyszłości tak właśnie pracować- ęeby moje hobby, pasja przerodziło się w biznes. Dziękuję bardzo Eunika Jedynak,że stanęłaś na mojej drodze 🙂 <3"
Papierowe Agnieszki
Agnieszka Gryczka
“Z całego serca polecam ten kurs wszystkim scraperkom, które zastanawiają się czy tak naprawdę ten rodzaj biznesu ma sens i tym które chcą wreszcie zacząć zarabiać na scrapbookingu na serio! Eunika rozwiewa wszystkie wątpliwości i pokazuje od czego zacząć, jak planować, gdzie się promować i jak budować swoją markę, aby na niej zarabiać.”

Scrapatki
Patrycja Serafin
“Kurs jest świetnym początkiem do zrozumienia co to jest biznes i “z czym się go je” =). Treści przedstawione są w prosty i łatwy do zrozumienia sposób. Każdy moduł jest bardzo wartościowy, uczy czegoś nowego i jednocześnie pogłębia treści modułów wcześniejszych. Polecam każdej osobie, która myśli o swoim biznesie i jest totalnym laikiem w tej kwestii =). Eunika jest MEGA pomocną osobą, która stale inspiruje, podpowiada, tłumaczy, mobilizuje i motywuje! Podziwiam ją za to co robi i jak robi! Takimi pozytywnymi i inspirującymi osobami jak Eunika chciałabym być w życiu otoczona <3" Z Papieru Zrobione – Monika Diurczak
Monika Diurczak
“Kurs jest torpedą wiedzy, dzięki temu spojrzysz na wszystko z zupełnie innej perspektywy. Po kursie czuję się świadoma wielu rzeczy, na które nie zwracałam uwagi, bo myślałam, że jakoś to będzie. Eunika bardzo się angażuje i pokazuje nam, że warto walczyć o swoje marzenia. Polecam, bo zmienia świadomość. Polecam, bo Eunika pokazuje w bardzo przystępny sposób, że to nie jest takie straszne.”
Manufaktura na Skrzydłach
“Kurs zawiera ogromna ilość wiedzy i przeznaczonego czasu. Jest bardzo dopracowany, konkretny i ma mnóstwo informacji. Kontakt był stały, na wszystkie wątpliwości i pytania zawsze była odpowiedź. Jestem bardzo zadowolona z kursu i naprawdę warto wziąć w nim udział.”
Fabryka Jednej Sztuki
Agnieszka Lis
“Kurs ( i zamówienia które podczas jego trwania spływały) dodał mi pewności siebie i wiary że to co robię może się udać. Ponadto zwrócił moją uwagę na rzeczy które nie wiedziałam, że są istotne. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z udziału w kursie i obecności w grupie. Każdemu kto chce rozpocząć scrapowy biznes gorąco polecam kurs Euniki z dostępem do grupy kursowej!”
Ania robi kartki
Ania Doleżych
“Bardzo wartościowy kurs, wnosi ogrom przydatnej wiedzy wyłożone w super przystępny sposób. Materiały czyta się jak dobra książkę a ćwiczenia pobudzają chęć działania sama przyjemność. To mój pierwszy kurs scrapbookingowy w życiu i cieszę się że udało mi się trafić na taki profesjonalizm.
Eunika Jedynak to ciepła pogodna osoba która chętnie pomaga rozwiać każde wątpliwości i zawsze słusznie doradzić.
Pomaga na każdym kroku kursu oraz po jego zakończeniu.
Napewno będę śledzić stronkę w celu poszukiwania kolejnego kursu z Eunika Jedynak.
Dziękuję i serdecznie polecam.”
Handmade by ANGELA
Angelika Szałaj Bugiel

Co otrzymujesz w ramach kursu?












–> Ćwiczenia do wykonania (wraz z moimi wskazówkami), dzięki którym opracujesz najważniejsze kwestie w swoim biznesie

W każdym module otrzymasz ćwiczenia do wykonania, które przybliżą Cię do osiągania Twoich celów biznesowych.

MODUŁ 1 – PODSTAWY PLANOWANIA I ORGANIZACJI

Cały kurs zawiera sporo wiedzy i umiejętności, które pozwolą Ci rozwinąć skrzydła i realizować to, co sobie zaplanowałaś. Ale biorąc pod uwagę, że najprawdopodobniej już teraz nie cierpisz na nadmiar czasu – chcę nauczyć Cię dobrze planować i organizować swoją pracę. Zarządzanie sobą w czasie to ogromna dziedzina, ale wyłuskam z niej dla Ciebie najważniejsze elementy, które pozwolą Ci oszczędzać czas i zyskać dodatkowe kilkadziesiąt minut dziennie.

Z tego modułu dowiesz się:
– jak skutecznie planować i organizować swoją pracę,
– z jakich narzędzi warto korzystać,
– jakie rzeczy są ważne przy planowaniu i osiąganiu zamierzonych celów,
– co to są pożeracze czasu i jak je wyeliminować ze swojego życia.

Dzięki ćwiczeniom:
– będziesz potrafiła zaplanować rozkład dnia, który wspiera Cię w osiąganiu Twoich celów,
– przetestujesz narzędzia ułatwiające pracę i wybierzesz te najbardziej odpowiednie dla Ciebie,
– wyznaczysz czas na planowanie,
– nauczysz się pracy z kalendarzem oraz działania w oparciu o cele, priorytety i zadania.

MODUŁ 2 – CELE, MODELE BIZNESOWE I KONTEKST

“Jak zacząć działać na serio?” – to najważniejsze pytanie w niniejszym kursie. W module nr 2 poznasz podstawy budowania biznesu, wyznaczania celów, strategii oraz działań, bazując na tym, co masz i uwzględniając kontekst, w jakim się znajdujesz. Dowiesz się jak budować biznes na solidnych fundamentach, a także odpowiesz sobie na pytania: “Jak się mobilizować?” oraz “Jakie jest Twoje “DLACZEGO?” (wiem, że to brzmi dziwnie, ale wszystko Ci wyjaśnię w kursie =) ).

Z tego modułu dowiesz się:
– co to jest model biznesowy i jakie modele biznesowe istnieją,
– dlaczego w biznesie warto zacząć od strategii,
– co to są zasoby i jakie zasoby są ważne w biznesie,
– jak wyznaczać i realizować swoje cele.

Dzięki ćwiczeniom:
– opracujesz swoją misję oraz odpowiesz na wiele ważnych pytań,
– podsumujesz zasoby, które posiadasz,
– wyznaczysz zasady, według których chcesz pracować,
– wyznaczysz swoje cele biznesowe na najbliższy miesiąc, kwartał oraz rok,
– opracujesz swój model biznesowy, który będzie wspierał Twoje cele.

MODUŁ 3 – GRUPA DOCELOWA

Bez wiedzy o tym kim są Twoi klienci nigdy nie osiągniesz satysfakcjonującej sprzedaży. Wyznaczenie grupy docelowej jest jednym z najważniejszych punktów w opracowywaniu strategii swojego biznesu. Dzięki temu będziesz w stanie prowadzić skuteczne działania promocyjne – bo kierując swoje komunikaty do wszystkich, nie trafiają one do nikogo.

Z tego modułu dowiesz się:
– dlaczego ważne jest wyznaczenie grupy docelowej,
– jak wyznaczyć swoją grupę docelową,
– jak określić z kim chcesz pracować,
– co to jest ścieżka klienta.

Poza tym poznasz przykłady różnych grup docelowych oraz kierowanych do nich produktów.

Dzięki ćwiczeniom:
– wyznaczysz swoją grupę docelową,
– opracujesz personę, tj. opis swojego idealnego klienta,
– wyznaczysz ścieżkę klienta.

MODUŁ 4 – MARKA I WIZERUNEK

Ktoś kiedyś powiedział, że wizerunek to jest to, co mówią o Tobie inni jak wyjdziesz z pokoju. Jest w tym ziarnko prawdy. Aby świadomie budować wizerunek swojej marki, warto znać pewne zasady oraz wiedzieć jakie niesie to za sobą konsekwencje.

Z tego modułu dowiesz się:
– czym jest marka i dlaczego ważne jest aby budować markę osobistą,
– co to jest wizerunek i czym różni się od marki,
– jakie elementy wpływają na wizerunek Twojej marki,
– jak budować spójny wizerunek zgodnie z przyjętą strategią,
– jakie narzędzia pomogą Ci w budowaniu spójnej marki,
– jak zwiększyć lojalność klientów oraz jak zdobywać rekomendacje.

Dzięki ćwiczeniom:
– opracujesz koncepcję oraz stworzysz modboard swojej marki,
– wyznaczysz to, z czego chcesz, aby Twoja marka była znana,
– opracujesz bazę grafik do wykorzystania w komunikacji w mediach społecznościowych.

MODUŁ 5 – PRODUKTY

Klient nie kupuje produktu lub usługi – klient kupuje wizję lepszej przyszłości, która nadejdzie jak tylko nabędzie daną rzecz. Wiedza w jaki sposób projektować produkty oraz usługi jest bezcenna, jeśli chcesz aby klienci sami zgłaszali się do Ciebie po zakup tego, co oferujesz.

Z tego modułu dowiesz się:
– jakie są cechy dobrego produktu,
– jak tworzyć opisy produktów,
– jak zadbać o całą “otoczkę” wokół produktu,
– co to jest benchmarking i dlaczego warto z niego korzystać.

Dzięki ćwiczeniom:
– wyznaczysz cechy wyróżniające Twoje produkty spośród innych,
– stworzysz rozbudowany opis swojego wybranego produktu,
– opracujesz szczegóły dotyczące opakowania i oznaczenia produktu.

MODUŁ 6 – WYCENA PRODUKTÓW SCRAPBOOKINGOWYCH

Nie od dziś wiadomo, że wycena produktów rękodzielniczych regularnie spędza nam sen z powiek. Rękodzieło to produkt premium, jednak wciąż niewiele osób dostosowuje ceny swoich produktów do poziomu, na jaki zasługują. Moduł 6 ma na celu uświadomienie Tobie zasad wyceny prac i usług scrapbookingowych. Otrzymasz także specjalnie opracowany kalkulator, który zawiera najważniejsze elementy wyceny.

Z tego modułu dowiesz się:
– jakie są zasady wyceny prac i usług scrapbookingowych,
– jak najlepiej obliczyć swoją stawkę godzinową,
– czym różni się przychód, dochód, zysk oraz wynagrodzenie,
– jak wyliczyć ile powinien kosztować produkt lub usługa,
– kiedy podwyższać a kiedy obniżać ceny.

Dzięki ćwiczeniom:
– wyznaczysz swoją stawkę godzinową,
– wyznaczysz ceny swoich produktów,
– opracujesz plan na realizowanie okresowych promocji swoich produktów,
– zaplanujesz podwyżkę ustalonych cen w przyszłości (kiedy oraz ile).

MODUŁ 7 – TWOJA OFERTA

To jakie produkty chcesz oferować jest jedną z ważniejszych decyzji w Twoim biznesie. Opracowanie gamy produktów wraz z ich charakterystyką, a także spisem korzyści, jakie przyniosą klientom będzie najważniejszym punktem tego modułu.

Z tego modułu dowiesz się:
– jak skutecznie robić analizę rynku,
– jakie produkty i usługi w scrapbookingu są możliwe do zaoferowania,
– jak opracować swoją ofertę.

Dzięki ćwiczeniom:
– wyznaczysz produkty, jakie chcesz oferować,
– dokonasz szczegółowych opisów produktów, które zawrzesz w swojej ofercie.

MODUŁ 8 – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Jeszcze niedawno podstawą prowadzenia firmy była strona www, ulotki oraz wizytówki. Dziś już nie ma złudzeń – praktycznie każdy biznes powinien istnieć w mediach społecznościowych. Moduł nr 8 rozpracowuje strategię działania w mediach społecznościowych: na Facebook’u oraz na Instagramie.

Z tego modułu dowiesz się:
– dlaczego warto mieć fanpage’a na Facebooku chcąc sprzedawać swoje prace,
– jakie możliwości oferuje Facebook, a jakie Instagram,
– jak maksymalnie wykorzystać potencjał Facebook’a,
– co warto pokazywać na Instagramie,
– dlaczego warto oraz jak prowadzić Stories.

Dzięki ćwiczeniom:
– ustalisz jakie treści chcesz umieszczać w mediach społecznościowych,
– opracujesz harmonogram swoich postów,
– wyznaczysz zasady prowadzenia SM,
– nabierzesz odwagi w umieszczaniu treści w mediach społecznościowych (będę motywowała Cię do realizowania każdej z wyżej wymienionych form).

Jeśli nie masz strony na Facebook’u i / lub Instagrama – pomogę Tobie założyć konta oraz pokażę jak z nich korzystać.

MODUŁ 9 – PROMOCJA I SPRZEDAŻ

Możesz mieć świetnie opracowany produkt, ale dopóki nikt się o nim nie dowie – nie ma szansy na to, że zostanie sprzedany. Skuteczna promocja oraz sprzedaż to bardzo ważne elementy budowania biznesu. Bez sprzedaży nie ma biznesu. A bez promocji nie ma sprzedaży.

Z tego modułu dowiesz się:
– jakie są formy promocji, które sprawdzają się dla scrapbookingu,
– w jakich miejscach możesz oferować swoje produkty do sprzedaży online,
– w jakich miejscach możesz oferować swoje produkty do sprzedaży offline (stacjonarnie),
– dowiesz się na jakich zasadach działają pasaże internetowe,
– jak znaleźć pierwszych klientów.

Dzięki ćwiczeniom:
– wyznaczysz miejsca, w których chcesz być obecna ze swoimi produktami online oraz stacjonarnie,
– zaplanujesz wejście ze swoimi pracami przynajmniej
w 2 nowe miejsca,
– opracujesz kalendarz działań promocyjnych, uwzględniający najważniejsze wydarzenia.

MODUŁ 10 – DYWERSYFIKACJA PRZYCHODÓW

Działalność, która opiera się na jednym produkcie lub usłudze jest bardzo podatna na wahania popytu, a co za tym idzie trudno będzie jej zapewnić stabilność Twojego biznesu. Dlatego ważne jest, abyś zaplanowała kilka źródeł, z których będziesz czerpać przychody – tym sposobem nawet jeśli jedno lub dwa z nich chwilowo nie będą osiągały satysfakcjonującej sprzedaży, pozostałe sprawią, że nie będziesz gryzła paznokci w obawie czy starczy Ci na przysłowiowy ZUS.

Z tego modułu dowiesz się:
– jak zaplanować przychody z różnych źródeł,
– co to jest skalowanie biznesu i jak Ty możesz tego dokonać.

Dzięki ćwiczeniom:
– zaplanujesz swoje nowe źródła przychodów,
– wyznaczysz jak zamierzasz skalować swój biznes.

Najważniejsze są efekty, jakie osiągniesz, realizując ze mną ten kurs =)

Dlatego skupmy się na nich:

Opracujesz założenia swojego biznesu

Ustalisz strategię, wyznaczysz cele krótko- i długoterminowe, wypracujesz kwestie, dzięki którym będziesz wiedziała w którą stronę zmierzasz.

Określisz grupy docelowe dla Twoich produktów

Ustalisz do kogo kierujesz swoje komunikaty, z kim chcesz pracować i jak dotrzesz do swoich potencjalnych klientów.

Stworzysz i udoskonalisz swoją markę

Wyznaczysz cechy swojej marki, ustalisz z czego chcesz być znana, opracujesz komunikację graficzną marki.

Zadbasz o swój produkt

Wyznaczysz cechy swojego produktu, opracujesz szczegółowy opis oraz dopracujesz kwestie opakowania produktu.

Wyznaczysz swoją ofertę

Ustalisz jakie produkty będziesz oferowała, dokonasz analizy lokalnego rynku, opracujesz opisy swoich produktów.

Dokonasz wyceny swoich produktów

Wyznaczysz swoją stawkę godzinową, ustalisz ceny swoich produktów oraz zaplanujesz strategię na podnoszenie cen.

Zadbasz o media społecznościowe

Ustalisz w jakich mediach chcesz być obecna, opracujesz harmonogram postów, ustalisz cele komunikacyjne każdego z medium.

Opracujesz plan promocji i sprzedaży

Wyznaczysz w jakich miejscach klienci będą mogli kupić Twoje produkty, opracujesz kalendarz działań promocyjnych, wejdziesz ze swoimi pracami w nowe miejsca.

Będziesz wiedziała jak dbać o stabilność biznesu

Ustalisz z jakich źródeł chcesz mieć przychody, dowiesz się jak skalować biznes.

Nauczysz się efektywnej pracy

Zaplanujesz rozkład dnia i tygodnia, nauczysz się pracy z kalendarzem, przetestujesz narzędzia wspierające w osiąganiu celów.

Po przejściu tego kursu zobaczysz, że budowanie biznesu nie jest takie trudne i wszystko można osiągnąć, działając strategicznie oraz konsekwentnie.

Wystarczy przejść odpowiednie kroki.

Pamiętaj, że nic samo się nie zrobi – w kursie spora część pracy należy do Ciebie.
Ja pokazuję Ci kroki, narzędzia, daję wiedzę, metody, uczę nowych umiejętności.
Ale po Twojej stronie leży DZIAŁANIE i REALIZOWANIE zadań.
A ja będę Cię wspierać przez ten czas, abyś miała pewność, że tego dokonasz =)

Podoba Ci się to, co przeczytałaś i jesteś już gotowa, aby dołączyć do uczestników kursu? =)

Super! Zapoznaj się z poniższymi informacjami organizacyjnymi:

Dodaj kurs do koszyka

Kliknij “Dołączam do kursu” i dodaj kurs do koszyka. Opłacić kurs można poprzez przelew bankowy, Przelewy24, T-Pay (również na raty, wybierając opcję “tpay raty”) oraz PayPal.

Odbierz maila

W ciągu maksymalnie 48h od zaksięgowania wpłaty na moim koncie, otrzymasz maila potwierdzającego dołączenie na pokład kursu.
Od tego momentu będziemy w stałym kontakcie mailowym.

Startujemy 22 listopada 2022

Kurs rozpoczyna się 22 listopada 2022 i od tej pory będziesz pracować z materiałami zgromadzonymi na platformie, do której otrzymasz dostęp. Na Facebooku dodatkowo będziemy mobilizować się na grupie.

Jestem pewna wartości tego kursu, dlatego oferuję gwarancję satysfakcji.
Jeśli przejdziesz kurs, z zaangażowaniem wykonasz wszystkie ćwiczenia i stwierdzisz, że kurs nie spełnił Twoich oczekiwań – zwrócę Ci pieniądze w terminie 30 dni od daty zgłoszenia.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak długo trwa sprzedaż? Czy mogę dołączyć w każdej chwili?

Sprzedaż kursu trwa stale, natomiast niższa cena jest w sklepie do 11 sierpnia 2023. Dołączając do 11.08.23 r wpisujesz się w V edycję, podczas której WSPÓLNIE z grupą innych kursantów przerabiamy kurs, wspieramy się podczas sesji pytań i dodatkowo do listopada 2023 roku możesz uzyskać certyfikat. Szczegółowy harmonogram kursu otrzymasz na maila.

Podczas trwania kursu będą momenty, kiedy nie będę miała możliwości popracować. Czy będzie można nadrobić kurs?

Otrzymałam wiele pytań dotyczących nadrobienia kursu w późniejszym terminie. TAK – MOŻESZ! Do kursu możesz zajrzeć w dogodnym dla Ciebie okresie. Pamiętaj jednak, że moje największe wsparcie na grupie jest ograniczone czasowo, więc realizując kurs później będziesz oczywiście mogła korzystać z zasobów grupy, ale nie mogę obiecać swojego wsparcia codziennie po okresie trwania kursu. Natomiast to też nie tak, że zostawiam grupę na rok 🙂 Będę od czasu do czasu wpadać na grupę i pomagać.
Kurs jest tak zaplanowany, abyś mogła zrealizować jego cele w sposób nie obciążający Twojego aktualnego funkcjonowania. Zdaję sobie sprawę, że większość z nas ma zwykle napięty grafik – praca, dom, dzieci, zlecenia scrapowe, dodatkowe obowiązki itp. Dlatego kurs jest rozłożony w czasie na miesiąc, a dodatkowe wsparcie zakładam przez 3 miesiące tak, abyś miała możliwość pracy w sposób regularny, małymi krokami – tak, jak zawsze polecam, aby działać =)

Piszesz o tym, że jest to piąta edycja kursu. Planujesz kolejne?

Jest to piąta edycja kursu. Kolejne będą odbywały się mniej więcej co roku. Dołączyć do kursu ze wsparciem edycji można teraz, a później – dopiero w kolejnym roku.
Pamiętaj także, iż kupując kurs w tej edycji będziesz miała dostęp do każdej kolejnej. A cena każdej kolejnej edycji będzie zdecydowanie wyższa 😉
BARDZO WAŻNE!
Chcę przekazać Ci jeszcze jedną wiadomość. Otóż jeśli chcesz czekać na odpowiedni moment, by zająć się budowaniem swojego biznesu scrapbookingowego, kiedy już będziesz miała czas i możliwości, kiedy dziecko dorośnie, albo kiedy nauczysz się tworzyć nieco piękniejsze prace, albo – tu wstaw każdą kolejną wymówkę – to pragnę uświadomić Cię, że nigdy nie będzie odpowiedniego momentu. Zawsze będzie coś, co będziesz chciała udoskonalić, zmienić, zrobić. Tutaj pozostaje pytanie o Twoje priorytety – jeśli chcesz zacząć zarabiać na scrapie – NAJLEPSZY CZAS NA DZIAŁANIE JEST TERAZ.

Czy mogę otrzymać fakturę lub rachunek?

Tak, wystawiam faktury. Prowadzę działalność gospodarczą, nie jestem płatnkiem VAT. Fakturę otrzymasz automatycznie na maila, po dokonaniu płatności. Jeśli płatność dokonujesz zwykłym przelewem – fakturę otrzymasz automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie.

Jak działa grupa kursowa na Facebooku?

Grupa na Facebook’u jest zamknęta i dodaję do niej tylko uczestników/czki kursu. Kilka dni po zakupie dostaniesz ode mnie linka do grupy, w której przerobimy kurs razem.

W trakcie trwania kursu regularnie pojawiać się będą na grupie nowe posty, powiązane tematycznie z poszczególnymi modułami, które będą mobilizowały i zagrzewały do boju, a także zachęcały do dzielenia się swoimi efektami i przemyśleniami.

W grupie odbędą się też sesje pytań i odpowiedzi. Celem grupy jest wspieranie Ciebie w zdobywaniu wiedzy i umiejętności.

Grupa jest wspólna dla tej oraz każdej kolejnej edycji kursu, to oznacza, że będziesz mogła wziąć udział w kolejnych edycjach kursu i przerabiać kurs kilkukrotnie. Zachęcam do tego, ponieważ warto co jakiś czas zweryfikować na jakim etapie jesteś Ty i Twój biznes.

Ile czasu muszę wygospodarować codziennie na realizowanie kursu?

Kurs zaplanowany jest do przerobienia w 3 tygodnie z dwóch głównych powodów:
– nie chcę obciążać Cię realizowaniem zbyt wielu rzeczy na raz,
– kurs porusza tematy, które będziesz musiała przemyśleć i wypracować.

Treść kursu dostajesz na zawsze, więc możesz przerabiać go w swoim tempie. Pamiętaj jednak, że moje wsparcie grupowe i największa mobilizacja będą działy się w dniach trwania kursu.

Myślę, że przedział 15-30 minut dziennie od poniedziałku do piątku będzie odpowiedni do tego, aby zrealizować najważniejsze rzeczy w kursie. Oczywiście wiele zależy też od tego, na ile chcesz zaangażować się w dyskusje grupowe, jak szybko analizujesz i planujesz, na jakim etapie jesteś aktualnie jeśli chodzi o plany i przemyślenia.

Chcę kupić kurs – ile mam czasu na dokonanie płatności od dnia złożenia zamówienia?

Możesz złożyć zamówienie i opłacić je w ciągu 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane. Dostęp do kursu otrzymujesz po dokonaniu płatności. Jeśli jesteś w nietypowej sytuacji, to dopuszczam indywidualne przypadki – wtedy każdorazowo trzeba napisać do mnie maila: kontakt@eunikajedynak.pl. 

Czy można kupić kurs na raty?

Tak. Mój sklep obsługuje płatności ratalne T-Pay. Ja nie udzielam rat – raty udziela bank, poprzez T-Pay. Aby skorzystać z opłacenia kursu ratalnie, należy wybrać płatność T-Pay i następnie: T-Pay – raty.


–> DOŁĄCZ <--

DLACZEGO UCZĘ O BIZNESIE?

Nazywam się Eunika Jedynak i moją największą pasją jest scrapbooking – tworzę oraz uczę kobiety, że każda z nas jest w stanie stworzyć coś kreatywnego z papieru. Jestem producentką tekturek i arkuszy grafik – stworzyłam markę Artemisja.

Artemisja to polska firma produkująca materiały cięte laserowo dla rękodzieła i arkusze dodatków do wycinania. Po niespełna 2 latach funkcjonowania na rynku, dzięki głosom klientów i klientek, zdobyła 4. miejsce w konkursie Art In Town na NAJBARDZIEJ KREATYWNEGO PRODUCENTA. 

Jestem twórczynią pierwszego projektu subskrypcyjnego w branży rękodzielniczej – Klubu Scraperek i edukatorką zarówno z zakresu scrapbookingu (warsztaty stacjonarne i online), jak również z zakresu promocji i sprzedaży produktów scrapbookingowych. Wdrożyłam kursy online: „Wycena prac scrapbookingowych” oraz „Biznesowy Kurs Scrapbookingu”, w ramach których uczę zarabiania w branży scrapbookingowej.

Zapisując się na artemisyjny newsletter, każdy otrzymuje dostęp do ogromnej bazy napisów w formie digital do tworzenia prac (również komercyjnie). Raz na 2 tygodnie w ramach transmisji na żywo tworzę kartkę z mapki scrapbookingowej na fanpage’u – takich live’ów odbyło się już ponad 160. Artemisyjne tekturki i grafiki cieszą się coraz większą popularnością w branży, a pozytywny odzew na nowe projekty, napędza i motywuje do dalszego rozwoju.  


Pasjonuję się marketingiem online, tematami związanymi z mediami społecznościowymi oraz generalnie obecnością w sieci, stąd postanowiłam stworzyć w niej swoje małe miejsce. Stronę, na której jesteś, stworzyłam sama. Prowadzę także profil na Facebooku, Instagramie oraz regularnie umieszczam swoje prace na Pinterest. Studiowałam zarządzanie: mam obronione 2 prace magisterskie – z zarządzania zasobami ludzkimi oraz z marketingu. Ukończyłam studia doktoranckie z zarządzania, lecz nie broniłam pracy dyplomowej – zdecydowałam, że wolę iść ścieżką praktyki biznesu, choć nadal pasjonuje mnie nauka.